Gwarancja na towar

Prezentowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych dostarczanych razem z towarem. Na mocy prawa sklep BabyExpert ponosi wobec konsumenta odpowiedzialność za zgodność towaru z umową przez 2 lata od daty zakupu wózka lub innego produktu. W ramach gwarancji bądź odpowiedzialności za zgodność towaru z umową, w przypadku każdej zasadnej reklamacji w okresie odpowiedzialności Klient nie ponosi żadnych kosztów – w tym również kosztów transportu.

Składanie wszelkich reklamacji ułatwia specjalnie przygotowana procedura reklamacyjna. Wszelkie zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osoby która jest odpowiedzialna w sklepie BabyExpert za rozwiązywanie wszelkich trudności i problemów – gwarantuje to najszybszą i najbardziej skuteczną procedurę załatwienia każdej sprawy. Mając na uwadze fakt, że każde zgłoszenie ma zapewne tryb pilny, pracownik pomocy technicznej w sklepie BabyExpert w godzinach pracy biura na bieżąco odpowiada na zgłoszenia reklamacje.

Pełne zgłoszenie reklamacyjne usterek i nieprawidłowości zawiera

– imię i nazwisko klienta
– numer paragonu/faktury
– datę zakupu
– model wózka lub innego artykułu
– szczegółowy opis problemu
– telefon kontaktowy , adres mailowy do kontaktu

W celu zminimalizowania dyskomfortu w związku z brakiem możliwości korzystania z wózka lub innego produktu w trakcie realizacji reklamacji, dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy. Stąd też, aby zaoszczędzić kilka dni – po uzgodnieniu towar do naprawy może trafić bezpośrednio od Klienta do serwisu danej firmy – również po naprawie/wymianie zwracany jest bezpośrednio do Klienta. Omijając nasz sklep większość reklamacji realizowana jest w ciągu zaledwie kilku dni.

Wózek lub inny towar który kwalifikuje się do naprawy w serwisie najkorzystniej jest wysłać z początkiem tygodnia, wtedy wysoce prawdopodobne jest że naprawiony/wymieniony towar odesłany będzie po kilku dniach tego samego tygodnia.

 

F.A.Q. – Częste pytania na temat gwarancji i reklamacji

 

  1. Czy oferowane towary mają polską gwarancję?

Tak, wózki i pozostałe oferowane przez sklep BabyExpert towary mają taką gwarancję. Jest to gwarancja producenta, który posiada serwis naprawczy, bądź też dystrybutora, który jest w Polsce reprezentantem zagranicznego producenta i również posiada serwis realizujący wszelkie reklamacje w ramach gwarancji.

 

  1. Czy wszystkie wózki mają taki sam okres gwarancji?

Okres gwarancji jest różny, ale w naszym sklepie jest to co najmniej 2 lata od zakupu, dla każdego produktu jest on podany w karcie gwarancyjnej; niektóre produkty posiadają również specjalną gwarancje długoterminową po spełnieniu wymogów podanych w instrukcji przez producenta.

 

  1. Czy karta gwarancyjna dostarczana jest razem z wózkiem?

Tak, do każdego wózka obok dowodu zakupu dołączana jest karta gwarancyjna jeśli serwis danej firmy tego wymaga. Jeśli kara gwarancyjna nie jest dostarczona z towarem, oznacza to, że reklamacja będzie przyjmowana tylko na podstawie paragonu.

 

  1. Czy w razie problemów z użytkowaniem można liczyć na pomoc po zakupie?

Tak, w razie jakichkolwiek problemów z towarem zakupionym w naszym sklepie służymy pomocą.

 

  1. Czy z oferowanych wózków są takie które są mniej lub bardziej awaryjne?

Dzięki dokładnej selekcji produktów które oferujemy, głównie właśnie pod względem wytrzymałości i dobrego wykonania staramy się aby w naszej ofercie znajdowały się wyłącznie najlepsze oraz nie awaryjne wózki i inne artykuły dziecięce.

  1. Co zrobić jeśli w wózku lub innym produkcie wystąpi usterka?

Najpierw należy dokładnie ocenić sytuację, a następnie poinformować o tym fakcie pracownika obsługi technicznej w naszym sklepie. Należy podać dokładny opis problemu oraz potrzebne dane kontaktowe do siebie. Na podstawie takiego zgłoszenia zaproponujemy najbardziej optymalną procedurę rozwiązania problemu.

 

  1. Jak szybko sklep BabyExpert reaguje na zgłoszenie problemu lub reklamacji?

Każde zgłoszenie o usterce lub jakimkolwiek problemie z wózkiem lub innym produktem zakupionym w naszym sklepie realizowane jest niezwłocznie.

 

  1. Czy sklep BabyExpert współpracuje z autoryzowanymi serwisami?

Tak, współpracujemy z producentami i dystrybutorami, którzy posiadają własne autoryzowane serwisy naprawy. Wszelkie poważne naprawy realizowane są tylko w takich miejscach, co gwarantuje szybką i pewną obsługę naprawczą.

 

  1. W jakich przypadkach konieczne jest odesłanie towaru do serwisu?

Odesłanie wózka lub innego towaru do serwisu jest ostatecznością. W przypadku pewnych usterek udaje się tego uniknąć, możliwe jest np. dostarczenie części zamiennych do Klienta, pod warunkiem że są one łatwo demontowalne i Klient będzie w stanie sam dokonać wymiany. Jeśli natomiast usterka jest poważna i nie pomoże wymiana uszkodzonego elementu – wtedy naturalnie konieczna jest wysyłka. Klient oczywiście nie ponosi kosztów transportu, pod warunkiem że reklamacja jest zasadna.

 

  1. Jak długo trwa załatwienie reklamacji?

W rzeczywistości większość zgłoszeń serwisowych realizujemy w ekspresowym czasie kilku dni. W szybkim i skutecznym rozwiązywaniu wszelkich posprzedażowych problemów reklamacyjnych niezmiernie pomaga profesjonalne przygotowanie naszych wieloletnich dostawców i ich serwisów.

 

0