Zasady dotyczące zwrotów i wymiany towaru

Zgodnie z art.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. przy zakupach w sklepach internetowych istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni.

Zwrotom nie podlegają produkty modyfikowane wg życzeń Klienta oraz wykonywane na specjalne zamówienie. W celu dokonania zwrotu towaru należy zawiadomić o tym zamiarze sprzedawcę, dla ułatwienia udostępniamy dodatkowo formularz zwrotu/wymiany towaru.
Zwracany towar powinien być odesłany na adres sklepu, który widnieje na dokumencie sprzedaży.

Wraz z towarem należy zwrócić oryginał paragonu lub w przypadku posiadania faktury VAT – dla udokumentowania zwrotu należności sprzedawca wystawia fakturę korygującą i przesyła ją do klienta.

 

F.A.Q. – Częste pytania na temat zwrotów i wymiany

  1. Czy mogę zwrócić zakupiony wózek jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

Tak, oczywiście, przy zakupach wysyłkowych / na odległość konsumenci posiadają możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni. My, wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, wydłużamy ten termin do 14 dni. Przy czym zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zapakowany w oryginalne opakowanie m a koszty odesłania przesyłki pozostają po stronie klienta.

  1. W jakim terminie można zwrócić zakupiony wózek?

W naszym sklepie wózek można zwrócić w ciągu 14 dni.

  1. Jaka jest procedura poinformowania sklepu o chęci zwrotu wózka?

Oświadczenie o zwrocie lub wymianie towaru można złożyć przed dostarczeniem towaru lub też można dołączyć je do zwracanego towaru. Oświadczenie zwrotu/wymiany można pobrać z naszej.

  1. Czy można zwrócić wózek, który był używany?

Nie, w takim przypadku nie można zwrócić wózka, warunkiem przyjęcia zwrotu jest to aby wózek lub inny produkt był nieużywany. Idea możliwości zwrotu związana jest z tym, że przy zakupach wysyłkowych Klient nie ma możliwości do końca przekonać się o trafności swojej decyzji w momencie jej podejmowania. Po otrzymaniu towaru ma już taką możliwość, ale przed rozpoczęciem ewentualnego użytkowania podejmuje decyzję czy towar spełnia oczekiwania i w pełni go akceptuje, czy też nie do końca spełnia oczekiwania i zwraca do sklepu.

  1. Co należy zrobić, aby móc zwrócić wózek i jaka jest procedura?

Wózek który nie spełnia oczekiwań można zwrócić w ciągu 14 dni od dostarczenia bez podania przyczyny, należy odesłać go do jednego z naszych magazynów w zależności skąd został wysyłany. Do paczki dobrze jest dołączyć oświadczenie o zwrocie lub wymianie, można to oczywiście też zrobić przed nadaniem paczki przesyłając takie oświadczenie mailem do naszego biura.

  1. Czy jest możliwość wymiany towaru na inny?

Tak, jest taka możliwość pod warunkiem że nie jest to towar na specjalne zamówienie lub modyfikowany wg zaleceń klienta. Koszt transportu w takim przypadku ponosi kupujący.

  1. W jaki sposób należy odesłać towar?

Zwracany lub wymieniany towar może być odesłany dowolną firmą kurierską. W związku z tym, że Klient zwracający towar odpowiedzialny jest za jego dostarczenie do naszego magazynu, stąd też zalecamy aby paczka była solidnie i bezpiecznie zapakowana.

  1. Gdzie należy odesłać towar który chcemy zwrócić lub wymienić?

Przesyłkę należy wysłać do siedziby naszej firmy – taka informacja podana jest na oryginalnym kartonie, w którym towar został dostarczony. W razie potrzeby można to skonsultować z biurem BabyExpert.

  1. Kto ponosi koszt transportu zwracanego towaru?

Koszt transportu zwracanego towaru ponosi kupujący.

  1. W jaki sposób sklep zwraca pieniądze?

Zwrot wartości towaru dokonywany jest przelewem na wskazane konto bankowe, zwrotnie na kartę kredytową lub w przypadku braku numeru konta przekazem pocztowym na adres podany przez klienta.

  1. W jakim terminie zwracana jest równowartość oddanego towaru?

Pieniądze zwracane są bezzwłocznie po dostarczeniu i sprawdzeniu towaru w naszym magazynie, mając oczywiście na uwadze ustawowe wymagania w tym zakresie.

 

0